17. De Herfte V, linksom, woensdag 5 juni 2019

Geen nieuwe wandeling, maar de favoriet: De Herfte. Zie vooral De Herfte I, II en III voor de route. Bij het opstaan op deze dag voelde ik een trekkende pijn bovenin mijn rechterkuit, vlak onder de knie(holte). Ik meende dat dat wel zou herstellen door te lopen. Ik ben om iets voor 9 uur van huis gegaan en ca. 10 over 11 was ik weer binnen. Ik heb veel minder gepauzeerd dan anders; dit was echt meer een 'technische' training.
Onderweg heb ik van de pijnlijke kuit nauwelijks last gehad. Weer thuis echter speelde de pijn weer flink op. Ik vermoed dat een van de kabels (pezen) over de verkeerde katrol ligt. Misschien is het na een 'knak' weer in orde. We wachten het af.
Ik heb tijdens de enige 'grote' pauze 2 foto's gemaakt vanaf het bankje aan het begin van het Ambeltpad, nét over de spoorbaan.