37. Beekhuizer Zand, donderdag 26 maart 2020

Zomaar eens een wandeling op een totaal andere locatie: In de bossen van Ermelo en Harderwijk. Vanaf de Eendenparkweg ben ik aan het einde van de Staringlaan het bos in gewandeld. De paden liggen veelal in rechthoeken en met wat haakse bochten kwam ik bij de Leuvenumseweg, die ik overstak. Zigzaggend in het Leuvenumse Bos kwam ik dichtbij het Beekhuizer Zand, maar maakte vlak ervóór een bocht naar rechts zodat ik bij Sonnevanck uitkwam. Bij Sonnevanck stak ik de Leuvenumseweg weer over en heb een kilometer in noordwestelijke richting naar het Strokelbos gelopen. Langs de hekken van de sportvelden, bungalowparken en bedrijventerreinen (die hun ingangen aan de Haspel hebben) bereikte ik weer de Staringlaan en wandelde terug naar de Eendenparkweg.
Geen foto's, alleen de resultaatplaat: