46. De Herfte rechtsom, dinsdag 26 oktober 2021

Heel plotseling kwam de wens te gaan lopen in me op. Kalm weer en 12 graden. Ik vertrok om 6 minuten over 1.

Gewoonlijk draag ik een heuptasje met daarin huissleutels, belangrijke pasjes en een powerbankje voor de batterij van de iPhone. Zoals je weet houd ik mijn wandelingen bij met de Runkeeper-app op de telefoon, dus moet de batterij niet onderweg leegraken. Maar met een volle batterij ben ik mijn 'onderhoudsrondje' gaan doen. Ik na me voor, weinig te pauzeren, geen foto's te maken en niet onderweg druk te appen, dat scheelt natuurlijk in batterijverbruik.

Ik had er flink de pas in; 5,71 km/u ofwel een tempo van 10':30" per kilometer. Dit is de derde snelste tijd, ofwel op twee nĂ¡ de snelste.Onderweg een licht miezerbuitje.

De bruggen over de Ceintuurbaan en de Wetering zijn nog steeds afgesloten, dus moest ik door de Wipstrik terug naar huis lopen.

Zonder blaren en kramp was ik om 1 minuut over 3 weer thuis.


Het kaartje ziet er iets anders uit; ik heb het gedownload van runkeeper.com in plaats van uit de app op de telefoon.